• oceľové dvere z profilov JANSEN
  • prekonzultovaný návrh konštrukcie
  • pevnosť konštrukcie
  • precízna presnosť výroby je zárukou kvality
  • používame len kvalitné a overené materiály
  • dotykové vstupné systémy
  • bezdotykové vstupné systémy
  • ...namiesto kľučky...
  • kvalitný samozatvárač je garanciou spoľahlivej funkčnosti dverí
  • spoľahlivá elektronika so záložným zdrojom
  • profesionálny servis
  • viditeľný aj v tme
JoomlaTemplates.me by WebHostArt.com

VAŠE OTÁZKY

zašlite nám otázku cez kontaktný formulár

 

 

užívacie podmienky 

poskytujeme záručný a pozáručný servis, záruku...

 

 

vysvetlivky: dodávateľ, zhotoviteľ, predávajúci pre účel týchto podmienok je Rupiose miniservis v skratke FIRMA.

Všeobecné podmienky k údržbe, návod na údržbu výrobkov

1. Ochrana: výrobky chráňte pred mechanickým poškodením, nevystavujte vysokým teplotám nad 100 °C, nevystavujte účinkom chemikálií, organic­kých rozpúšťadiel.

2. Údržba kovových profilov: Oceľový rám, krídla, výplne, lišty, tesniace gumičky a pod. čistite bežnými čistiacimi prostriedkami (saponáty), ktoré neobsahujú abrazívna (jemný brúsny prášok), ani organické rozpúšťadlá, aby ne­došlo k prípadnému poškodeniu povrchu. Používajte mechanicky jemné naná­šanie pomôcky. Výrobok nenapúšťajte nevyskúšaným leštidlom.

3. Údržba skla: Ak je výrobok za­sklený, je zasklený dutým lepeným izolačným sklom, (dvojsklo) alebo sklom obyčajným. Údržba spo­číva v jednoduchom umytí tým istým čistia­cim prostriedkom ako pre materiál dveré a v konečnom vyčistení a vyleštení pros­triedkom na čistenie skla.

4. Údržba tesnenia: Čistenie pre­bieha v rámci celkovej údržby spomínaným spôsobom. Tesniaci  materiál je značne mechanicky namáhaný. Správnou údržbou je možno zachovať jeho dlhoročnú funkčnú životnosť. Preto je potrebné tesnia­ce gumy minimálne raz za rok, poprípade za každým čistením pretrieť silikónovým ole­jom alebo glycerínom.

5. Údržba kovania: Ovládacie prv­ky kovania, t.j. kovové dverné kľučky, s kovovým povrchom sa ošetrujú príprav­kami na ošetrovanie kovov. Časti kovania emailované sa ošetrujú spomínaným bežným spôsobom. Na mechanické časti kovania sa doporučujú mazacie látky, umožňujúce na­nášanie do najjemnejších mechanicky namá­haných častí. Mazadlá za bežných prevádz­kových teplôt nesmú tuhnúť, vytekať a ani inak strácať svoju funkčnosť.

6. Údržba odvodňovacích otvorov: Každý výrobok je opatrený odvodňovacím systémom, ktorý slúži pre odtok náhodne vniknutej vody do priestoru konštrukcie výrobku. Od­vodnenie je účinné len vtedy, ak je systém otvorov udržiavaný v čistote. Odvodňovacie otvory sa nachádzajú v dolných častiach výrobku. Vyúsťujú do nechráneného von­kajšieho prostredia. Čistite ich napr. prefúknutím pomocou hadičky. 

7. Údržba stykov s konštrukciou: Konštrukčne sa lícové strany stykov rámov s inými konštrukciami riešia najčastejšie škárovaním trvalo pružným sili­kónovým tmelom, lištovaním, alebo iným spôsobom. Preto je potrebné pri údržbe resp. pri stavebných prácach dávať pozor na mechanické poškodenie týchto častí.

8. Ochrana pred znečistením sta­vebnými prácami: K dočasnej ochrane pred znečistením pri stavených prácach po osadení výrobkov slúži ochranná fólia, ktorou sú opatrené podstatné časti výrobkov. Ochrannú fóliu je potrebné po skončení stavebných prác odstrániť asi do 3 mesiacov od uskutočnenia dodávky, aby nenastala degradácia tejto fólie vplyvom slnečného žiarenia, čím by sa sťažilo jej od­stránenie. Fólia sa musí dať odstrániť obyčajným strhnutím. V prípade, že sa fólia ťažko strháva, čo nie je závadou výrobku, je možnosť ju zoškrabať ostrým plochým predmetom z plastu či dreva (napr. školským pravítkom). Nikdy nepoužívajte ostré kovo­vé predmety! Sklo je potrebné chrániť v závislosti na technológií stavebných prác a použitých materiáloch najmä pri realizovaní napr. omietok a náterov, zakrytím ochran­nou fóliou apod. Sklo chráňte pred účin­kami iskier pri rozbrusovaní napr. oceľových konštrukcii apod.

9. Nastaviteľnosť mechanických vlastností: Vlastnosti výrobkov sa dajú jed­notlivo nastaviť' nastaviteľnými súčiastkami, od ktorých je závislá:

a) sila stlačenia tesnenia a tým aj kladeného odporu pri zatváraní a otváraní, resp. sklá­paní krídiel 

b) odchýlky a fyzické parametre výrobkov (dosadanie, poloha krídel)

Tieto zásahy sa doporučujú realizovať od­bornou oboznámenou osobou.

10. Cudzie prvky od iných výrob­kov: popri dve­rách od nás sa nachádzajú výrobky aj inej značky, tieto môžu mat' vlastné doku­menty a pokyny, nezahrnuté  tomto texte.

11. Servis: V prípade nesprávnej funkčnosti obráťte sa na servisnú organizá­ciu, alebo na nás. Servis a reklamácie sa riadia príslušnými právnymi predpismi zmluvnými podmien­kami, týmito "Všeobecnými pokynmi k údržbe výrobkov" a "Záruč­ným listom". 

Záručný list - podmienky záruky

1. Záručný list vydáva výrobca výrobku a dodávky diela (ďalej už len FIRMA) s ním spojenej s ním ich budúcemu vlastníkovi. Po nadobudnutí vlastníckeho práva na vý­robky je dokladom práva vlastníka výrobkov v zmysle § 429 Obchodného zákonníka, ktorým preberá výrobca písomný záväzok zo záruk. Patrí k predávanému výrobku v počte jedného výtlačku na jeden obchodný prípad.

2. Predávajúci (FIRMA) zaručuje, že za pod­mienok stanovených vo "Všeobecných po­kynoch k údržbe výrobkov" si výrobok zachová zvyčajné vlastnosti.

3. Na výrobky výrobca poskytuje:

a) 5 ročnú záručnú dobu na farbostálost' pro­filu

b) 5 ročnú záručnú dobu na funkciu kovania a celého výrobku

4. Na stavebné práce spojené s osadením výrobkov t.j. na zá­klade zmluvy o dielo na dodávku stavebných prác poskytuje zhotoviteľ (FIRMA) záruky podľa nej.

5. Záručná doba začína plynúť odo dňa nadobudnutia vlastníckeho práva vlast­níkom výrobkov na predmet zmluvy.

Reklamácie

1. Sú to reklamácie výrobkov od zákazníkov, t. j. po dodaní výrobkov (kúpna zmluva), či prác (zmluva o dielo).

2. Uplatnenie práva na reklamáciu za­čína dňom doručenia písomného oznámenia závady výrobcovi výrobkov či dodávateľovi stavebných prác (FIRMA).

3. Škody zapríčinené neprirodzeným opotrebovaním, preťažením a neodborným zaobchádzaním zo strany vlastníka výrobkov či odberateľa stavebných prác a užívateľov, nie sú predmetom reklamácie.

4. Oprávnené písomné reklamácie uplatňuje vlastník výrobkov (kupujúci) a objednávateľ stavebných prác u FIRMY, s ktorým mal uzavretú kúpnu zmluvu alebo zmluvu o dielo na vykonanie stavebných prác.

5. Počas záručnej doby odstráni FIRMA všetky oprávnené písomné reklamácie vád výrobku, či diela spôsobené výrob­nou chybou, chybným materiálom, alebo dotvorením, u stavebných prác napr. chybným použitým materiálom, zlou technológiou realizácie, či ošetrenia, bezplatne, formou opravy, či výmeny časti výrobku, spôsobom technicky vyhovujúcom dohodnutým podmienkám a podmienkám noriem, v technicky čo najkratšom čase spravidla do 14 dní.

6. Výrobky, na ktorých bol v rámci záručnej doby vykonaný zásah inou osobou než FIRMOU alebo ňou poverenou osobou, nebudú predmetom záruky.

7. Keď sa pri oprave ukáže, že vada výrobku nespadá do záruky, či ide oneoprávnenú reklamáciu, náklady spojené s opravou a výkonom odstránenia hradí re­klamujúci.

8. Reklamácie sa riadia Obchodným zákonníkom a uzavretou zmlu­vou.

9. Podľa podstaty závady sa reklamovaná závada považuje za oprávnenú alebo neoprávnenú

10. Oprávnená reklamácia je:

a) len ak sa jedná o dodávku realizovanú v rámci zmluvy s FIRMOU, ak sa jedná o cudziu dodávku (napr. možná mylná informácia zákazníka) reklamácia je neoprávnená a teda sa ako reklamácia zamieta

b) len ak reklamácia spadá do obdobia záruky podľa zmluvy

c) len ak reklamujúci je oprávnený, t.j. či je sním uzavretá zmluva (reklamáciu uplatňuje zmluvný partner, len po dohode sa môže uplatňovať priamo bez dodávateľských medzistupňov)

d) len ak sa jedná dokázateľne o chybu zo strany FIRMY, pričom FIRMA preberá na seba zodpovednosť za vady svojich poddodávateľov.

11. V oboch prípadoch t.j. oprávnenej aj neoprávnenej reklamácie sa postupuje tak, že FIRMA upovedomí zákazníka o následovnom postupe pri prešetrení pôvodu a opodstatnenosti reklamácie. Admi­nistratívne sa postupuje postupom adekvátnym ku rozsahu reklamácie to písomnou alebo ústnou formou.

12. O odstránení oprávnenej reklamácie sa spíše protokol o vykonaní reklamačnej opravy u zákazníka podpísaný zhotoviteľom - odovzdávajúcim (FIRMOU) a oprávneným reklamujúcim – (pôvodným objednávateľom, kupujúcim) preberajúcim odstránenú závadu.

Návod na obsluhu dverí

1. Obsluha dverí je veľmi jednoduchá. Spočíva v otvorení krídla spôsobom podľa zvoleného systému ich ovládania a zabezpečenia.

2. Správne osadené a nastavené dvere musia byť funkčné vo svojich pohybli­vých častiach s týmito vlastnosťami:

a) Krídlo sa nesmie samovoľne otvá­rať' alebo zatvárať; príčina môže byť v nesprávnej, nepresnej polohe prvku v stavebnej konštrukcii, v odchýlke od zvis­lej alebo vodorovnej roviny.

b) Krídlo nesmie drhnúť, za predpokladu správnej, presnej polohe prvku v stavebnej konštrukcii, presnej podlahe.

c) Krídlo nesmie klásť pri pohybe odpor, pri zatváraní je však vyžadovaný ur­čitý odpor vo fáze pritláčania krídla na rám, ktorý vyvíja tesnenie a čím je daná aj tesnosť škár na styku krídla a rámu.

d) Škáry medzi rámom a krídlom nesmú vykazovať znateľné prúdenie vzdu­chu, ochladzovanie, znateľný prenos hluku, či prepúšťanie vody zvonku, Prípustné je malé množstvo vody preniknuté za tvoreným krídlom do priestoru medzi rám a krídlo, ktoré však unikne odvodňovacím otvorom von do nechráneného prostredia. Príčinou môže byť nastavenie príliš veľkej tesniacej škáry medzi krídlom a rámom, ktoré sa po­zná malým odporom pri zatváraní krídla vo fáze pritláčania krídla na rám, alebo uvoľne­nie tesnenia.

e) Krídlo nesmie vŕzgať v pántoch (závesoch).

f) Otvorením alebo zatvorením krídla nesmú nastať pohyby rámu voči sta­vebnej konštrukcii, do ktorej sú dvere osadené. Prípustné je len prirodzené chvenie, pri prípadných mecha­nických nárazoch ktoré neotvára škáry na stykoch prvkov a stavebnej kon­štrukcii.

g) Nesmú byť' uvoľnené tesnenia zo svojich polôh v drážkach (dajú sa jednodu­cho zatlačiť späť do drážok).

h) Výrobok musí byť udržiavaný v čistote a musia byt' rešpektované údaje popísané vo "Všeobecných pokynoch k údržbe výrobkov" a "Záruč­nom liste".